آدرس کارخانه سفیر استون: تهران ، شهرک صنعتی شمس آباد ، بلوار گلستان ، گلشن ۲ ، پلاک ۱۴

بین کابینتی طرح سنگ

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نوشته شده : 2 مهر1401

فهرست مطالب

بین کابینت یکی از مهم ترین قسمت های آشپزخانه است که بر زیبایی و دکوراسیون داخلی تاثیر مستقیم می گذارد، اما کمتر کسی در انتخاب طرح و متریال آن توجه دارد. آشپزخانه مکانی است که تمام افراد خانواده را دور هم جمع می کند و طراحی و احساسات بر گرفته از آن روی آرامش افراد اثربخش است. پس باید روی انتخاب المان های مختلف طراحی آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید. بین کابینتی طرح سنگ یکی از جذاب ترین پیشنهادها برای تغییر شگفت انگیز در آشپزخانه است که ظاهری شیک و امروزی به محیط می بخشد. این ایده در طرح و نقش های مختلف در بازار وجود دارد که با توجه به نوع دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توانید مدل دلخواه را انتخاب کنید.

سنگ بین کابینت

             تایید شده توسط متخصصین سنگ سفیر استون

بین کابینتی طرح سنگ مرمر

سنگ بین کابینت

بین کابینت طرح سنگ برای اجرا در آشپزخانه های امروزی و مدرن بسیار محبوب است و انتخاب آن در کنار دیگر المان های طرح سنگ و سینک های مدرن هارمونی خاصی ایجاد می کند. همیشه نصب کاشی یا سرامیک بین کابینت های بسیار سخت و هزینه بر بود، اما با وجود طرح های مختلف بین کابینتی دیگر دغدغه ای بابت طراحی این قسمت از آشپزخانه ندارید. از طرفی لازم نیست هزینه های زیادی برای اجرای سنگ های گران‌قیمت بپردازید. معمولا سنگ بین کابینتی جدید در طرح های متنوع مانند سنگ مرمر، گرانتیت و … قابل خریداری است که هر کدام جلوه خاص خود را دارد. همچنین بدلیل وجود تنوع در رنگ بندی این ایده انتخاب رنگ دلخواه برای نصب بین کابینتی امکان پذیر است.

پیشنهاد مطالعه: نما رومی جدید

سنگ بین کابینتی جدید

مزایای بین کابینتی طرح سنگ

سنگ بین کابینت ویژگی‌های بی‌نظیری دارد و برخلاف کاشی‌ها به سادگی دچار شکستگی و آسیب دیدگی نمی‌شود و نیازی نیست برای نصب ان از مصالح ساختمانی مانند سیمان استفاده کرد. همچنین طراحی‌های این محصول هر فردی را شگفت زده می‌کند و در حال حاضر، مدل‌های جدید آن واقعا چشم گیر و زیبا است.

 در ادامه با دیگر مزایای بین کابینت طرح سنگ آشنا می‌شوید:

✅این مدل بین کابینتی نصب بسیار راحتی دارد و هنگام اجرا کثیف کاری‌های کاشی کاری را ندارد.
✅طرح و نقش‌های بی‌شمار این سبک طراحی بین کابینت باعث می‌شود هر فردی بتواند انتخاب ایده آل خود را تجربه کند.
✅امکان اجرای آن روی تمام سطوح و دیوارهای هموار و ناهموار وجود دارد
✅هیچ گاه دچار آسیب دیدگی نمی‌شود و معمولا دارای قابلیت ضدضربه و ضد خوش بودن است.
✅طرح بین کابینت را به راحتی می‌توان با کمک انواع شوینده‌های بهداشتی تمیز کرد و از سطح براق آن لذت برد.
✅عایق مناسبی در برابر انتقال صدا هستند.

بین کابینت طرح سنگ

نصب بین کابینتی طرح سنگ

نصب بین کابینتی به صورت کاملا یکدست انجام می‌شود. به همین دلیل، خروجی کار بسیار خاص و منحصربه فرد است. اما فراموش نکنید قبل از نصب فضای بین کابینت را با دقت اندازه گیری کنید. بهتر است برای خروجی تمیز و بدون ایراد از متخصصین با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. معمولا این سبک بین کابینت در ابعاد بزرگ طراحی می‌شود، تنها لازم است سطح زیرین آن کاملا یکدست و صاف باشد. هر ورق با کمک چسب مخصوص خودش چسبانده می‌شود و در آخر ورق بین کابینتی با ظاهری بی‌نظیر خودنمایی می‌کند.

اگر تصمیم دارید خودتان بین کابینتی طرح سنگ را نصب کنید، بهتر است دقت‌تان را بالا ببرید و با اندازه گیری دقیق برش ایجاد کنید. برای ایجاد برش استفاده از ابزارهای مخصوص بسیار اهمیت دارد و دقت و تمیزکاری در قسمت‌های کنج و کلید برق‌ها روی ظاهر زیبا و شکیل کار اثربخش است.

بین کابینتی طرح سنگ طوسی

بین کابینتی طرح سنگ مرمر

یکی از پرطرفدارترین طرح‌های بین کابینتی، سنگ مرمر است که نمونه‌های متنوعی از آن داخل بازار به عنوان سنگ بین کابینتی جدید به فروش می‌رسد. این مدل با رگه‌های بسیار زیبا و ظاهری سه بعدی یا دو بعدی قابل اجرا است که تاثیر عالی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارد. همیشه سنگ مرمر جز انتخاب‌های اولیه معماران برای به چالش کشاندن خانه‌های مجلل و شاهانه بوده است که استفاده از آن در فضاهای مختلف هزینه بسیار زیادی را نیاز دارد، اما با وجود بین کابینتی طرح مرمر نیازی نیست هزینه زیادی برای اجرای آن پرداخت و در عین حال، از طراحی باکیفیت آن لذت برد.

این طرح در رنگ‌بندی‌های مختلف قابل تهیه است که اجرای سنگ بین کابینت سفید در کنار کابینت مدرن و سفید نمای شیک به آشپزخانه می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و آب اشاره کرد که بدون هیچ مشکلی سالیان طولانی روی دیوار آشپزخانه می‌درخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *